Google Remarketing

Pojam Remarketing sve češće se s razlogom čuje na polju internet oglašavanja. Remarketing (ponekad nazivan i Retargeting) može se definisati kao strategija ponovnog prikazivanja oglasa kroz razne platforme, ljudima koji su već imali interakciju sa vašim sajtom, Facebook stranicom, Newsletter-om itd. Ova metoda targetiranja se pokazala veoma efikasnom i u AdWords platformi.

Remarketing opcija se može koristiti za sve oblike AdWords kampanja, tj. za Search, Display, Mobile, Video i DSA kampanje.

 

Koraci u Remarketing procesu

 

Remarketing proces počinje postavljanjem piksela (koda) na sajt ili stranicu koju smo izabrali kao ključnu i čije posetioce (ili posetioce koji izvrše određenu akciju na stranici) ćemo stavljati na Remarketing listu. Kada, posle određenog perioda, shvatimo da imamo dovoljan broj ljudi u našoj bazi, sledi odabiranje tipa kampanje koju ćemo koristiti. Koji god tip kampanje da se izabere cilj je isti – prikazati oglas ljudima za koje znamo da su već imali interakciju sa sajtom.

U najbitnije efekte koje treba da postignu Remarketing oglasi ubrajamo sledeće:

  • Povećanje svesti o brendu
  • Povećanje prihoda sajta
  • Prikupljanje novih kupaca
  • Povećanje angažovanosti posetilaca na sajtu

 

Prosečni CTR-ovi na GDN mreži

.

Naravno, svaka metoda, iako je inovativna, ima svoje prednosti i mane. Najveća mana Remarketing kampanja je ta što, ukoliko se ne koriste umereno, mogu izazvati suprotan efekat od željenog. Kada posetioci vide da ih jedan oglas „prati“ kroz razne sajtove i platforme, i to duži vremenski period, mogu imati utisak kao da ih taj oglas „proganja“. Onda umesto efekta ponovne posete vašeg sajta ili kupovine proizvoda, posetioci koji su na spisku za Remarketing tada taj oglas vide kao iritantan. Zbog tih neželjenih efekata treba biti oprezan pri korišćenju Remarketinga i ograničiti ili broj prikaza ili vremenski period kampanje.

TOP