Facebook nastup i oglašavanje

Facebook Oglašavanje

Da li možete da se setite makar jednog biznisa koji nema Facebook stranicu?! Teško!

Prisustvo kompanija, bilo malih ili velikih, na ovoj društvenoj mreži odavno se podrazumeva. Ono što se više ne podrazumeva je da SAMO budete prisutni i ‘malo’ objavljujete neke postove.

Za početak, potrebno je napraviti plan i jasnu strategiju. A kako bismo to napravili, moramo znati koji nam je CILJ i šta je to što želimo da postignemo na društvenim mrežama.

Potrebno je da Vašu Facebook stranicu doživite kao jednu zajednicu, u kojoj okupljamo ljude koji imaju isto interesovanje - ONO ŠTO VI IMATE DA PONUDITE! Potrebno je mnogo truda i vremena kako bi ta zajednica narasla i kako biste zadobili poverenje svakog pojedinca.

Onog trenutka kada se to desi, moći ćete da ‘ubirate plodove’.

A sada prelazimo na sledeći nivo!

Logično je da sada želite da svoje poslovanje podignete na viši nivo!

U tom slučaju potrebno je da pravu poruku uzviknete tako jasno i glasno, kako bi došla do pravih ljudi!

Tada na scenu izvlačimo (ne baš tako) tajno oružje - kampanje, u kojima targetiramo one za koje želimo da postanu deo naše zajednice. Ovo ne može da uradi baš bilo ko, potreban vam je ekspert, koji će vam napraviti strategiju kao u profesionalnoj šahovskoj igri.

Tu zapravo pokazujemo šta umemo - tražimo, lansiramo, zavodimo i konačno osvajamo!

Sam finish!

Sada sledi najbolji deo... Počeli smo da gradimo zajednicu vaših ,,obožavaoca’’, koja svakodnevno raste. U tome nam mnogo pomažu oglasi, kojima ciljamo adekvatne ljude, ail nam pomaže i kvalitetan sadržaj koji plasiramo na mreži.

Nakon određenog vremena i kontinuiranog rada, počinju da vam se javljaju kupci/korisnici koji vas već neko vreme prate na Facebook-u. Dopada im se ono što nudite i stekli su poverenje u vaš proizvod/uslugu... Zapravo, samo je bilo pitanje vremena kada ćete im zatrebati. Jer društvene mreže nisu mesto na kome će neko pretraživati proizvod ili usluge, već je obrnuta filozofija u pitanju. Vi, kao biznis, ,,namećete’’ ono što imate da ponudite, kroz pričanje priče o svom brendu.