Google Display oglasi (Google AdSense)

Google Display Network oglašavanje

Kako da se vaš baner prikaže pravim ljudima?

Google display mreže (GDN) omogućava vam da budete vidljivi relevantnim ljudima na veb sajtovima koje vi želite, a da pritom platite tek kada neko klikne na vaš baner.

GDN kao najrasprostranjenija svetska mreža za oglašavanje se pre svega koristi za prikazivanje slikovnih oglasa (banera), i to isključivo na veb sajtovima koje posećuju vaši potencijalni korisnici.

Pored slikovnih oglasa, na Display mreži se mogu prikazivati i tekstualni oglasi, oglasi na mobilnim uređajima i u mobilnim aplikacijama, kao i video oglasi.

Vašu GDN kampanju možete optimizovati različitim vidovima targetiranja. Da li su to teme sajtova, interesovanja korisnika ili dobro definisane ključne reči vezane za vaš proizvod – nije važno sve dok se to direktno odnosi na vaše poslovanje.

Oglašavanje na Display mreži donosi 3 glavna benefita:


  • Povećanje svesti o brendu kod potencijalnih kupaca (Branding kampanje)
  • Povećanje prodaje (promotivne i akcijske kampanje)
  • Povećavanje lojalnosti kod vase ciljne grupe i ponovno vraćanje korisnika na već posećen veb sajt (Remarketing)

Ova tri benefita postižemo tako što za svaki od njih koristimo oglas izrađen specijalno za tu namenu u kombinaciji sa pravim načinom targetiranja.

Za Branding kampanje uglavnom se koriste visoko kvalitetni Google Display oglasi koji ostavljaju jak utisak i na vizuelno lep način predstavljaju proizvod, uslugu, brend ili kompaniju. Ukoliko je, ipak, cilj povećanje prodaje – takvi oglasi onda uglavnom promovišu akcije, sniženja, kupone ili nagradne igre kako bi se privukla pažnja ljudi i oni uključili u aktuelnu promociju.

Remarketing kampanja

Šta mislite koliko korisnika nije iskoristilo vašu uslugu ili kupilo proizvod samo zato što su zaboravili na kom su ga veb sajtu videli? Odgovor je jednostavan – veliki broj. Nemojte dozvoliti da se dešavaju ovakve situacije i reagujte na proaktivan način tako što ćete ih dodatnim oglasima podsetiti gde su našli baš ono što im je u datom trenutku bilo potrebno.

Remarketing je strategija ponovnog prikazivanja oglasa kroz različite platforme, i to ljudima koji su već imali interakciju sa vašim veb sajtom, Facebook stranicom, Newsletter-om... Ova metoda targetiranja se pokazala veoma efikasnom i u Google Ads platformi.

Remarketing opcija se može koristiti za sve oblike Google Ads kampanja, tj. za Search, Display, Mobile, Video i DSA kampanje.

Remarketing proces počinje postavljanjem koda na sajt ili stranicu koju smo izabrali kao ključnu, i čije posetioce (ili posetioce koji izvrše određenu akciju na stranici) ćemo stavljati na Remarketing listu. Kada, posle određenog perioda, shvatimo da imamo dovoljan broj ljudi u bazi, sledi odabiranje tipa kampanje koja će se koristiti. Koji god tip kampanje da se izabere, cilj je isti – prikazati oglas ljudima za koje znamo da su već imali interakciju sa veb sajtom.

Za remarketing mogu biti izabrane razne akcije koje su posetioci izvršili na nekom našem medijumu. Od obične posete stranice, preko posete specifičnih proizvoda ili usluga, pa sve do konkretnih porudžbina ili rezervacija. Na osnovu odabira akcije pravi se i strategija nastupa, pa tako ukoliko je želja podizanje prepoznatljivosti brenda, oglas se može plasirati svim posetiocima sajta. Ukoliko želite da targetirate posetioce koji su bili na stranicama konkretnih proizvoda, može nastupiti sa oglasima proizvoda iz slične ili iste kategorije.

U najbitnije efekte koje treba da postignu Remarketing oglasi ubrajaju se:

  • Povećanje svesti o brendu
  • Povećanje prihoda veb sajta
  • Prikupljanje novih kupaca
  • Povećanje angažovanosti posetilaca na sajtu

Dinamički remarketing

Znate onaj baner sa najnovijim modelom Asics Gel Lyte patika koji vas prati danima na svakoj stranici koju posetite? I po prvi put to je nešto što vas zaista i interesuje. Verovatno ste u prethodnih mesec dana gledali dostupnost Asics Gel Lyte patika u vašem gradu?

Dinamički remarketing je svakako budućnost marketinga, uz kompletno novi i napredniji nivo online oglašavanja, sa automatski prilagođenim proizvodima ili uslugama koje su korisnici vašeg sajta baš gledali. Dinamičkim remarketingom podsećate vašeg potencijalnog klijenta (kupca) da se vrati na specifičnu stranicu koju je gledao na vašem veb sajtu i da završi proces koji je prethodni put započeo.

Reč je o najmoćnijem marketinškom oružju koji donosi čak dvostruko veću stopu konverzije i sa dvostruko manjom cenom. A kao jedna od velikih prednosti jeste što će vas ovakav vid oglašavanja definitivno izdvojiti iz mora nedovoljno relevantnih oglasa, a konkurencija će zasigurno ostati da kaska za vama.

Pored usluge postavljanja i optimizacije Display kampanja, takođe nudimo i uslugu dizajna i izrade banera po želji klijenta. Uz samo idejno rešenje nudimo klijentima i predloge koji su u skladu sa marketing strategijom nastupa u digitalnom okruženju. Detaljnije o uslugama grafičkog dizajna može pronaći u našoj Dizajn sekciji.

Search kampanje Search kampanje
Search Display kampanje Search Display kampanje
Search Display Video kampanje Search Display Video kampanje

Usluge vođenja Google Ads kampanja podrazumeva:

  • Otvaranje i setovanje naloga
  • Analiza i istraživanje konkurencije
  • Strategija orijentisana na rezultate
  • Istraživanje i odabir relevantnih ključnih reči
  • Kreiranje struktuiranih kampanja i oglasnih grupa
  • Pisanje tekstualnih oglasa i osmišljavanje kreativa za banere
  • Određivanje i kreiranje ciljne publike
  • Analiza i optimizacija kampanje
  • Mesečno izveštavanje o postignutim rezultatima