Google E-commerce oglašavanje

Google eCommerce

E-commerce predstavlja funkcionalno potpuno zaseban koncept online poslovanja i on se primenjuje u branšama u kojima takav vid poslovanja ima smisla. Takođe, na različitim tržištima je ovaj model na različitim stepenima razvoja.

E-commerce je model koji je u online svetu najvernije oponaša trgovinu u realnom svetu. Kupac može da pronađe radnju sa određenom robom, da razlgeda proizvode, da se informiše o popustima i akcijama, da upoređuje karakteristike proizvoda, da vidi i pročita komentare drugih korisnika / kupaca.

Veb sajtovi koji spadaju u ovu grupu imaju jako puno proizvoda gde svaki proizvod ima svoju stranicu, adekvatan opis, cenu, slike i instrukcije kako taj proizvod kupiti. Takođe, pozadinski gledano, ovi sajtovi mogu biti povezani sa zalihama, fiskalnim uređajima, da bi se olakšala sinhronizacija cena proizvoda, količina dostupnih artikala I mnoge druge stvari. U današnje vreme, ovo je neophodno da bi e-commerce prezentacija, sem kvalitetnog korisničkog interfejsa, prikazala i 100% relevantne informacije u pogledu cena i raspoloživosti određenog artikla.

E-commerce oglašavanje jedno je od najsloženijih i zahteva konstantnu optimizaciju, praćenje razultata u Google analitici kao i dublju analizu procesa kupovine i ponašanja kupaca. Ovakve kampanje vrlo često se rade u kombinaciji sa dinamičkim oglasima, jer takvi sajtovi gotovo po pravilu imaju veliki broj stranica i artikala. Iz našeg iskustva možemo reći da kombinacija ove dve funkcionalnosti donosi najbolje rezultate.

Ono što je odlična stvar kod ovakvih biznisa, je da se jako visok procenat online aktivnosti, rezultata prodaje i analiza može ispratiti. Alati za merenje predstavljaju izvor razumevanja ponašanja korisnika našeg websajta, kao i razumevanja činjenica kao što su - zašto i šta kupuju, koliko se zadržavaju, kakve stvari su pretraživali na našem websajtu, kakav tip naših proizvoda preferiraju, da li listaju akcijske proizvode ili preferiraju nove kolekcije.

Raditi marketing i oglašavanje ovakvih složenih sistema vrlo često predstavlja pravi izazov. Ne samo da zahteva najviši nivo znanja i stručnosti, već je čest slučaj da se u ovakvim kampanjama neke funkcionalnosti koriste po prvi put.

Naša agencija ima iskustva u izradi ovakvih kampanja, a budući da je u Srbiji primetan trend porasta broja ovakvih sajtova – trudimo se da se izdvojimo kao neko ko će ovakvim kampanjama pristupati na pravi način i raditi ih kvalitetno.

Ukoliko posedujete webshop, razmislite o korišćenju E-commerce oglašavanja i kontaktirajte nas da napravimo optimalnu kampanju za potrebe vašeg poslovanja.